مدیریت سرگیجه در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مدیریت سرگیجه در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در

سرگیجه به نظر می رسد یک شکایت شایع برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، و به احتمال زیاد به اتفاق می افتد به مردم با هر نوع بیماری کلیوی. در اینجا خواهیم دید که چگونه برای مدیریت سرگیجه در بیماران IgA نفروپاتی.

اول، اجازه دهید نگاهی به علل احتمالی از سرگیجه در نفروپاتی IgA در نگاه

-روز فشار خون بالا از عوارض شایع بیماری کلیه، از جمله نفروپاتی IgA در است، در حالی که فشار خون بالا به طور مستقیم می تواند در سردرد، سرگیجه و سایر بیماریها می شود.

-Once عملکرد کلیه بدتر، کلیه ها تبدیل قادر به حذف مواد زائد و سموم از بدن، به طوری که این مواد مضر که در خون تجمع می یابد. با این حال، در صورتی که سیستم عصبی آسیب دیده است، ممکن است سرگیجه وجود دارد.

-روز کم خونی مربوط به بیماری های کلیوی، به ویژه در مرحله نارسایی کلیوی به معنی مغز شما اکسیژن کافی دریافت نمی. این می تواند به مشکلات حافظه، مشکلات تمرکز، و سرگیجه شود.

ñentonces نحوه مدیریت بیماری در نفروپاتی IgA در؟

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که معمولا استفاده می شود برای کمک به بیماران. علائم مختلف از ریشه همیشه در مورد زمانی که علائم به آسیب کلیوی و اختلال عملکرد کلیوی مرتبط است. این درمان توسعه های جدید از طب گیاهی چینی است، آن است که از خارج استفاده می شود. بیماران فقط نیاز به دراز کشیدن روی تخت را به دو کیسه های پر شده با گیاهان دارویی چینی پردازش به عقب پایین بیماران در معرض، و دستگاه اسمز کمک می کند تا دارایی های ملموس به مواد مخدر را می توان به طور مستقیم از طریق به دست آمده کلیه است که نفوذ پوست. این گیاهان چینی انجام وظایف ویژه ای است که در درمان بیماری های کلیوی ضروری است، و از بین بردن IgA و دیگر کمپلکسهای ایمنی در خارج از بدن، بهبود حالت هیپوکسیک ایسکمیک با گسترش عروق خونی و بهبود گردش خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، ترویج تکثیر DNA سلول های آسیب دیده ذاتی مواد مغذی و کلیه ارائه. پس از آن، عملکرد کلیه به تدریج بهبود یافته است، در نتیجه درمان فشار خون بالا، تجمع سموم در خون و کم خونی ریشه و البته سرگیجه خواهد شد به طور طبیعی درمان می شود.

اگر شما علاقه مند در درمان ما هستند. لطفا به ما یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com بیماری کلیوی ارسال، و یا ترک یک پیام در باس، ما می توانیم در 24 ساعت پاسخ دهد.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، IgA در درمان نفروپاتی و سرگیجه علامت ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: